IPRE organizează audierea publică pe tema îmbunătățirii trecerilor de pietoni în mun. Chișinău

17 martie 2017

Institutul pentru Politici și Reforme Europene (IPRE) cu susținerea Fundației pentru o Societate Deschisă (FOSI), organizează prima audiere publică pe subiectul îmbunătățirii infrastructurii și transportului din mun. Chișinău, în cadrul căreia se va discuta propunerea modernizarea trecerilor de pietoni, ceea ce va duce la micșorarea numărului mare de victime (persoane traumatizate și decedate) din cauza accidentelor rutiere.

Doritorii de a participa la eveniment sunt așteptați miercuri, 22 martie 2017, în sala de ședințe nr.15 a Primăriei municipiului Chișinău, bul. Ştefan cel Mare şi Sfânt 83. Audierea publică se va desfășura în intervalul de timp 17:30-19:00.

Scopul audierii publice este discutarea unor alternative menite să contribuie la descreșterea numărului de persoane traumatizate/decedate, cum ar fi: îmbunătățirea iluminării trecerilor de pietoni; construcția refugiilor pietonale și reamenajarea intersecțiilor; Instituirea vitezei limită de 30km/h pe zone extinse ale orașului. După organizarea evenimentului experții IPRE vor definitiva o propunere de politică publică, care ulterior va fi promovată și transmisă Consiliului și Primăriei municipiului Chișinău.

Vedeți în continuarea proiectul propunerii de politică publică, care va fi prezentată miercuri, 22 martie 2017.

Fullscreen Mode

Pe parcursul acestui an IPRE urmează să organizeze încă 7 audieri publice, iar următorul eveniment va avea loc pe 29 martie 2017, și va fi dedicat problemelor mediului de afaceri și a taxelor locale din municipiu.

Evenimentele fac parte din proiectul „Audieri publice pentru Chișinău”, care va fi implementat de IPRE pe parcursul perioadei ianuarie-septembrie 2017, în parteneriat cu PRIMĂRIAMEA și Privesc.eu, cu susținerea Fundației pentru o Societate Deschisă (FOSI).

Politica Cookie, Confidențialitate

Acest site foloseste cookie-uri. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Mai mult

Accept